Al Jazeera was on Saddam's payroll

Steve Gilbert of Sweetness & Light reports:
...[a] recently surfaced letter dated September 24, 2002 refers to a decision by the Iraqi Council of Ministers under Saddam authorizing the Ministry of Culture and Information to make a monthly payment of €50,000 to Al-Jazeera TV.

BTW, €50,000 is $67,700 at the current rate of exchange.

So Al-Jazeera sold itself pretty cheap.[/quote]
How much was he giving others? We know CNN acted as his press agency for the right to have a bureau there. We know now he paid Al-Jazeera. It's the pressies we don't yet know about that concerns me most. Oh, I am sure there are others. Aren't you?
Steve Gilbert of Sweetness & Light reports:
...[a] recently surfaced letter dated September 24, 2002 refers to a decision by the Iraqi Council of Ministers under Saddam authorizing the Ministry of Culture and Information to make a monthly payment of €50,000 to Al-Jazeera TV.

BTW, €50,000 is $67,700 at the current rate of exchange.

So Al-Jazeera sold itself pretty cheap.[/quote]
How much was he giving others? We know CNN acted as his press agency for the right to have a bureau there. We know now he paid Al-Jazeera. It's the pressies we don't yet know about that concerns me most. Oh, I am sure there are others. Aren't you?